fbpx

ВЛЕЗТЕ В ПРОФИЛА СИ, ЗА ДА ИМАТЕ ДОСТЪП ДО ФУНКЦИИТЕ

Забравена парола?

ЗАБРАВИЛИ СТЕ ВАШИТЕ ДАННИ?

AAH, WAIT, I REMEMBER NOW!
СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС: 0887 353 247 | EMAIL: OFFICE@EXITO.BG
  • ВХОД

Уеб дизайн EXITO

Уеб дизайн EXITO

T (359) 887 353 247
Email: office@exito.bg

ЗАНКОВ ГРУП ЕООД
ул. "Вардар" 7 Ет.2 Офис 2

Отваряне в Google карти
  • НАЧАЛО
  • ЗА НАС
    • Клиенти
  • УСЛУГИ
    • УЕБ ДИЗАЙН
      • ИЗРАБОТКА НА ФИРМЕН САЙТ
      • ОНЛАЙН МАГАЗИНWooCommerce
      • ИЗРАБОТКА НА ЛОГО
      • ВИЗИТНИ КАРТИЧКИ ДИЗАЙН
    • ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ
      • РЕКЛАМА В GOOGLE
      • FACEBOOK РЕКЛАМАFacebook Ads
      • ЛЕНДИНГ СТРАНИЦИLANDING PAGES
    • ГРАФИЧЕН ДИЗАЙН
      • ПРОДУКТОВИ КАТАЛОЗИСъздават ме...
      • ВИЗИТНИ КАРТИЧКИСъздават ме...
      • ЦЕНОВИ ЛИСТИСъздават ме...
      • БРАНД ПРЕДСТАВЯНЕСъздават ме...
    • ПОДДРЪЖКА И ОПТИМИЗАЦИЯ
      • ПОДДРЪЖКА НА УЕБ САЙТ
      • Google оптимизация
      • GDPR решения за сайтове
      • ИНИЦИИРАЙ ИНЦИДЕНТПри проблем
  • ПОРТФОЛИО
  • РАЗШИРЕНИЯ
    • ФУНКЦИОНАЛНОСТИ
      • Facebook
      • Seo & Rating
      • Notification
      • Orders
    • ПЕЧАТНИ МАТЕРИАЛИ
      • Брошури
      • Визитни картички
  • БЛОГ
  • КОНТАКТИ
ЗАПИТВАНЕ
  • Home
  • БЛОГ
  • СЕО и Рейтинг
  • Оптимизация на WordPress 2017

Оптимизация на WordPress 2017

Оптимизация на WordPress
Занков Груп
27 март 2017, понеделник / Публикувано в СЕО и Рейтинг

Оптимизация на WordPress 2017

Перфектната оптимизация на WordPress 2017?

WordPress задвижва цели 27% от всички сайтове в света. Когато става дума за СЕО оптимизация на WordPress, всеки е наясно, че именно тази CMS платформа е най – доброто решение. Все пак трябва да запретнете ръкави и да пооправите няколко неща преди да бъдете с напълно оптимизиран WordPress сайт. В този материал, ще ви помогнем да оптимизирате вашия сайт по най – добрия начин.

WordPress  СЕО основи или как да започнем с правилната сео оптимизация на WordPress.

Нека започнем с Перфектната сео оптимизацията на сайта!

Използвайте само СЕО – Приятелски URL адреси

Google дава повече тежест на първите 3-5 думи в URL адреса. За пример, ще дадем нашият URL адрес на тази публикация, която е „seo-wordpress-2017“. За най – добър резултат използвайте вашата главна дума в началото на адреса. По дефиниция, след инсталирането на WordPress URL адресите не са настроени да бъдат Friendly.

Оптимизация на URL на WordPress

За тази цел ще е нужно да ги промените ако искате да постигнете перфектната сео оптимизация. Това става, като влезете в административния панел и от там отидете на менюто Настройки>Постоянни връзки. Правилния избор трябва да бъде Различна структура, като трябва да вкарате след адреса

/%category%/%postname%/
и трябва да изглежда по този начин:

Оптимизирайте заглавията си

Заглавието на страницата или публикацията е най – важното нещо за перфектната сео оптимизация на WordPress. За най – добрия възможен резултат трябва да започнете заглавието с главната ключова дума. По някога разбира се е доста трудно да се съчетаят нещата, но го направете по някакъв начин.

Нека ви представим няколко чудесни инструмента, с които ще можете да подберете правилните заглавия за вашите страници и публикации.

Hemingway Sharethrough – Показва, колко обвързващо е заглавието ви.

SEOPressor’s Title Generator – Безплатен инструмент за генериране на завладяващи заглавия.

Portent’s Content Idea Generator – Един доста добър инструмент, който може да ви даде страхотни идеи за темата на вашата публикация.

Добавете завладяващи фрази към заглавията си.

Фразите могат да помогнат да създадете по – дълги, но важни ключови фрази. Опитайте се да вмъкнете такива фрази, като „2017“, „Най-доброто“, „Насоки“, „Ревю“ и т.н.

Оптимизирайте вашите описания.

Описанията на страниците или публикациите са най – важното нещо, за перфектната сео оптимизация, с която пък ще получите повече кликвания от органичното търсене от Google. Също така, те са в основата за повишаване на ранга в Google. В крайна сметка, това са наистина водещи фактори за сео оптимизация, която ще работи за Вас.

Когато някой потърси, каквото и да е в Google, изборът в кой сайт да влезе потребителя се решава единствено от заглавието и описанието в резултатите. Ако то е най – релевантно за показване, Google ще покаже именно него. Ако се замислите, статии и страници с вашата заявка за търсене са стотици, да не кажем хиляди. Ако вашето описание е добре структурирано, тогава именно бота на Google ще насочи вашето съдържание на показ. Вашето описание трябва да допълва много добре, заглавието на страницата ви. Също така, в описанието трябва да се съдържа и вашата главна ключова дума, за която оптимизирате страницата. Google удебелява ключовата дума в описанието, когато се съдържа.

Няколко трика за по – добри описания.

  • Вижте описанията на платените резултати, които излизат по тази ключова дума. Те са оптимизирани точно за нея и могат да ви помогнат за организирането на страхотни описания. Не бързайте да копирате 1 към 1 описанието, освен ако не е изцяло допадащо с вашето.
  • Запознайте се с първите 10 резултата. Напишете в Google вашата ключова дума и прегледайте обстойно първите 10 резултата, които излизат. Прегледайте описанията, заглавията, съдържанието. Опитайте се да създадете уникално описание, уникално заглавие и уникално съдържание.
  • Използвайте числа вместо думи – Винаги използвайте числа със цифри. Освен на потребителите, това се харесва много и на Google. По този начин показвате, че имате твърд резултат за това, което пишете.
  • Предлагайте решения – Винаги предлагайте решения на потребителите си. Примерно, ако в блога си пишете за болести при зеленчуците. Вмъкнете в статията, какво е решението за излекуване или предпазване от болестта.

Премахнете слабото и дублирано съдържание от сайта.

Дублирано съдържание е, когато имате едно и също съдържание на няколко страници на вашия Уеб сайт или Блог. WordPress автоматично генерира нова страница за всеки таг и категория. Това може да навреди сериозно за добрата оптимизация на WordPress сайта ви.

Ето няколко варианта, как да избегнете това…

  • Поствайте само в една категория – Когато зададете публикуване в няколко категории, WordPress автоматично генерира различен URL адрес на публикацията ви различен за всяка една категория. Ако твърдо сте решили да използвате няколко категории за публикацията ви, можете да използвате „rel=canonical„.
  • Спрете индексирането на Архиви – Категориите, на които автоматично са създадени страници с Архиви, просто трябва да ги де-индексирате.
  • Задайте „noindex“ на вашите тагове – Колкото и да са полезни, таговете са и два пъти по – вредни за добрата сео оптимизация на WordPress сайта ви. Задължително задайте правило да не се индексират, защото и при тях, за всеки таг се добавя нов URL адрес, който може да навреди на публикациите ви.

Как да проверите, дали имате дублиращо съдържание?

Google Search Console и SiteLiner са едни страхотни инструменти, които могат да ви покажат дали и какви дублиращи съдържания имате на сайта си. Има два главни начина да се справите с дублиращото съдържание.

  1. Изтрийте дублиращото съдържание от сайта си. 
  2. Добавете Canonical URL за всяка версия. 

XML карта на сайта

Картата на сайта е един изключително важен елемент, защото тя помага на Google, Bing и другите търсачки да индексират всички страници на сайта. Ако използвате Yoast SEO plugin   можете да заредите картата на сайта ви чрез него.

Редиректвайте с линкове към известни сайтове

Когато редиректвате част от текста ви към други сайтове, то задължително гледайте сайтовете да са сигурни. Тоест трябва да се зареждат задължително чрез SSL сертификат и трябва да са с висок рейтинг. Под висок рейтинг разбирайте известни и полезни сайтове, като Wikipedia, Google, Bing и т.н. Това подсказва на Google, че предоставяте съдържание, което със сигурност ще е полезно за потребителите ви.

Подсказка: Винаги, когато редиректвате линк към друг уеб сайт, задължително го правете да се отваря в нов подпрозорец. Идеята на това е, когато потребителя кликне на линка, да не излиза от вашия сайт. Много малко хора връщат назад с бутона „Back“. Другото което е полезно в случая е, че потребителя докато чете информацията от другия сайт, той се задържа във вашия. Колкото по – дълго се задържат в сайта ви, толкова повече се увеличава доверието към самата ви страница. Google подразбира, че щом се задържа някой по – дълго време на страницата ви, означава че тя е полезна и увеличава рейтинга на страницата.

ALT тагове на изображенията за по – добра сео оптимизация

Още едно наистина много важно условие за добрата сео оптимизация на сайта ви. Няма значение дали става въпрос за WordPress сайт или някакъв друг. Обхождащите ботовете на търсачките не виждат изображенията по начина, по който ги виждаме ние потребителите. Колкото и интелигентни да са, те нямат очи. Това е начина да кажете на ботовете, за какво се отнася даденото изображение. За да стане по – ясно ще ви дадем пример отново с тази публикация.

Както по – рано казахме, публикацията се класира най – добре чрез ключовата дума „Оптимизация на WordPress„. За да може да разберат ботовете на търсачките, че главното изображение на публикацията се отнася за тази ключова дума сме добавили ALT таг на изображението.

сео оптимизация на изображения

Общо взето сео оптимизацията е процес, който като цяло не е труден. Въпреки сложните структури, знаете ли кое е най – важното правило, което само по себе си ще ви доведе до добре оптимизиран сайт?

Трябва да бъде подредено!

Подреждайте всичко, което правите. Структурата на сайта е много важна. Понеже поддържаме доста сайтове на WordPress, често се срещаме с уникално безхаберно поддържана структура на сайта.

 


Ако се нуждаете от помощ или изграждане на цялостна СЕО стратегия или Искате да имате Перфектната сео оптимизация на WordPress сайта ви, не се колебайте да се свържете с нас.

Може да прочете още

СЕО оптимизация или Google реклама
Оптимизация на продукт
Оптимизация на продукт в Онлайн магазин
Дигитален маркетинг
Маркетинг стратегия на Beauty Bags

4 коментара за да “ Оптимизация на WordPress 2017”

  1. Георги Тошков каза:Отговор
    28 март 2017 на 00:20

    Браво. Най – накрая някой да сподели качествен материал по тази тема в България. Статийката е страхотна!

    1. Zankov Group Web Team каза:
      5 април 2017 на 19:50

      Радваме се, че оценявате това, което правим.

  2. Bablofil каза:Отговор
    11 април 2017 на 01:00

    Спасибо, отличная статья.

    1. Иван Занков каза:
      1 юни 2017 на 22:31

      Спасибо

Вашият коментар Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

АБОНИРАЙ СЕ

Абонирайте се за най - новите ни публикации.

Последни публикации

  • wordpress 5.0

    Какво ново в WordPress 5.0 и какво да очакваме от Гутенберг редактора

    Всеки път, когато се появи нова версия на WordP...
  • Дигитален маркетинг

    Маркетинг стратегия на Beauty Bags

    Ние създадохме и приложихме една наистина работ...
  • Таговете

    Категориите или Таговете в WordPress

    Да започнем с това, че „Категории или Таг...
  • Най - използваните браузъри

    Най – използваните браузъри

    Въпросът “кои браузъри трябва да поддържа сайта...
  • Корпоративен уеб сайт на МСК ВИНИЛ

    Корпоративен уеб сайт на МСК Винил

    Корпоративен уеб сайт на МСК Винил Започваме с ...
  • Оптимизация на продукт

    Оптимизация на продукт в Онлайн магазин

    Знаем, как се чувствате. Щом четете тази статия...
  • Сертификатите на Symantec

    Сертификатите на Symantec

    Google вече няма доверие на сертификатите на SY...
  • Уеб сайт за хотел

    Уеб сайт за хотел

    Уеб сайт за хотел трябва да бъде перфектен. Ням...
  • Проблем със SSL сертификата

    Имате проблем със SSL сертификата на WordPress?...
  • Адаптивен дизайн

    Мобилната версия на сайта. Google 2017

    Мобилната версия на сайта е новото изискване на...

Харесайте ни

Информация за нас

Уеб дизайн Exito BG
ул. "Вардар" 7
Дупница 2600
България
Тел.: +359887353247
Email: office@exito.bg
URL адрес: https://www.exito.bg
ЕИК: 203579775

понеделник09:00 - 17:00
вторник09:00 - 17:00
сряда09:00 - 17:00
четвъртък09:00 - 17:00
петък09:00 - 17:00
събота09:00 - 14:00
неделяЗатворено

Заповядайте при нас. Заредили сме се с много кафе и Ви очакваме.

  • Център за Поверителност
  • Лични данни
  • ЧЗВ

Карта на сайта

  • GDPR решения за сайтове
  • Благодарим Ви
  • БЛОГ
  • Запитване
  • Контакти
  • Моят профил
  • Общи условия
  • ПОРТФОЛИО
  • Поръчка
  • Разширения и Функционалности
  • Софтуерен бокс
  • Тест
  • Център за Поверителност
  • ЧЗВ
  • Уеб дизайн Exito
  • За нас
    • Клиенти
    • Мнения
  • Бисквитки на Занков Груп
  • Уеб дизайн Услуги
    • Визитни картички
    • Изработка на Лого
    • Онлайн маркетинг
    • Софтуерна поддръжка
    • Реклама в Google
    • Поддръжка на Онлайн магазини
    • Google оптимизация
    • Лендинг страници
    • Фирмен сайт
    • Поддръжка на Уеб сайт
    • Изработка на Онлайн магазин
    • Изграждане на Социални мрежи
    • Facebook реклама
  • Лични данни
  • Помощни материали за сайта ви
  • ЧЗВ
  • ЛИЧНИ ДАННИ
  • БИСКВИТКИ
  • ПОДДРЪЖКА
  • СЪОБЩИ ЗА ПРОБЛЕМ СЪС САЙТА
  • НИЕ СМЕ СОЦИАЛНИ
Уеб дизайн EXITO

Zankov Group LTD. © 2015 - 2019 All rights reserved.

НАГОРЕ